Zájem o komerční využití Aquapalace Praha v loňském roce prudce vzrostl

8. 3. 2012

„Podle našich odhadů je výhled do roku 2012 optimistický. V segmentu B2B, tedy u komerčních pronájmů předpokládáme opět třetinový nárůst prodeje našich produktů a služeb oproti roku 2011. Nemyslím si, že strach z nové krize ovlivní větší firmy, které u nás organizují velké akce pro 250 lidí a více. Podle reakcí firem také neočekáváme, že bude klesat prodej reklamních ploch," dodává ředitel Aquapalace Praha Ing. Radek Steinhaizl.

Pohled investora
„Rok 2011 byl pro nás velmi úspěšný. Podařilo se udržet růst návštěvnosti aquaparku a také se zvýšit tržby z pronájmu komerčních prostor. Jako investor mohu být více než spokojen. Daří se nám plnit nastavené cíle a z Aquapalace Praha se stává opravdu atraktivní projekt a výhodná investice," říká Ing. Pavel Sehnal, předseda představenstva SP Group.

Úspěch - tvrdá práce i řada novinek
Kontinuální růst příjmů, který si Aquapalace Praha udržuje již od svého otevření, je výsledkem kombinace několika faktorů. Za úspěšností sportovně zábavního komplexu stojí dobré řízení lidských zdrojů, ale také jedinečnost služeb a produktů, které centrum nabízí. Díky tomu nemá čestlický aquapark v České republice konkurenci. V roce 2012 je pro firmy připraveno několik novinek. Aquapalace nově zajistí nejen pronájem prostor, gastro služby, ale nabídne i realizaci programu a produkci celé akce dle přání zákazníka. „Jsme například schopni na akci zajistit kapelu nebo zpěváka, obstarat produkci akce a realizaci programu pro zaměstnance. Zákazníci tak díky tomu mohou ušetřit náklady a zbavit se dalších starostí s akcí. Máme výborné kontakty i v oblasti showbusinessu a jsme tak schopni připravit velmi neobvyklé a atraktivní akce," říká Ing. Radek Steinhaizl.

Hýčkejte své zaměstnance, služby personalistům na míru
Aquapalace Praha lze využít také jako zařízení, kde mohou zaměstnanci firem čerpat zajímavé benefity. Stravenky berou dnes lidé jako samozřejmost, ale poukázky a vstupenky do aquaparku, saunového světa, fitness a SPA centra mohou personalistům pomoci zaměstnance lépe motivovat. HR manažeři si mohou vybrat ze široké nabídky služeb. Mezi nejoblíbenější patří dlouhodobě vstupenky do Vodního a Saunového světa. Mezi další často využívané součásti zaměstnaneckých benefit programů patří například poukázky na relaxační procedury a masáže do SPA centra Aquapalace, elektronické peněženky, ale také vouchery na rehabilitační služby nebo permanentky do Fitness centra.

Inverzní logo ČIA

ČESKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA, s.r.o.
Pobřežní 46
186 00 Praha 8
Česká republika

Tel: +420 224 800 977
Péče o klienty: helpdesk@cianews.cz
Redakce: redakce@cianews.cz

IČO: 25128337
DIČ: CZ25128337

Kontaktujte nás
|VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
|ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

LinkedIn Facebook Twitter YouTube