Expanze do Kanady, tisíce objednávek denně a vlastní výrobní linka - takový je Mixit po pěti letech

25. 5. 2015

V sobotu oslavil český webový míchač müsli pět let od spuštění. Za tu dobu zvládnul několikanásobně rozšířit produktové portfolio daleko za snídaňové müsli, přiblížit se k ročním tržbám 100 milionů korun, postavit si vlastní výrobní linku a především - zůstat český. Mixit je stále 100 % vlastněný dvěma zakladateli Martinem Wallnerem a Tomášem Huberem a svůj rozvoj financuje bez externích investorů.
23.5.2010 se na www.mixit.cz poprvé spustil první český online míchač müsli, kde si každý mohl namíchat do svého mixu jen to, co mu chutná. Hravý design, kvalitní suroviny a intuitivní web, s tím Mixit udělal díru do českých snídaní. Od samého začátku rostl několikanásobně a i poslední účetní období končí s dvojnásobnými obraty oproti předchozímu. Letos plánuje s přehledem pokořit metu 100 milionů korun tržeb a každý den vyřídí řádově tisíce objednávek od více než 100 000 registrovaných zákazníků. “Důležité pro nás je, že je pořád kam růst. I letos očekáváme růst minimálně o 70 %, a to většinou v Česku a postupně i v okolních zemích, které se momentálně na našem obratu podílejí v jednotkách procent,” doplňuje Tomáš Huber, spoluzakladatel Mixit.cz.
Mixit už si totiž mohou koupit zákazníci v Česku, na Slovensku a nově také v Polsku. “Chceme postupně více proniknout do střední Evropy. Zatím se nám v Polsku a na Slovensku podařilo postavit web a zajistit logistiku a v tomto roce se budeme věnovat více marketingu. Pokukujeme i po dalších středoevropských zemích, ale je to spíše střednědobý plán,” popisuje plány Mixit.cz jeho druhý spoluzakladatel Martin Wallner. Mixit ale už je k dostání i mimo Evropu - v Kanadě byla spuštěná první frančíza Mixitu na světě.
Hlavní událostí uplynulého roku bylo pro Mixit pořízení nové automatizované linky. Přípravy a výroba zabraly více než dva roky a nyní se pracuje na vylepšení softwaru. Výrobní linka byla pro Mixit dosud největší investicí a celková cena se pohybuje v řádech nižších desítek milionů  korun. I tentokrát ale Mixit zvládnul vysokou investici jen s pomocí banky, evropských fondů a s vlastními penězi. I nadále si díky tomu zakládá na tom, že je takový jako byl na začátku, akorát trochu větší. Je stále 100 % vlastněný svými zakladateli, najdete v něm zaměstnance, kteří tu v roce 2010 začínali, všechny investice zvládá bez externích investorů, vyrábí se 100% v Česku a kde to je možné, tak z českých surovin.
 
 
Adéla Flejšarová
MIXIT.cz
Inverzní logo ČIA

ČESKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA, s.r.o.
Pobřežní 46
186 00 Praha 8
Česká republika

Tel: +420 224 800 977
Péče o klienty: helpdesk@cianews.cz
Redakce: redakce@cianews.cz

IČO: 25128337
DIČ: CZ25128337

Kontaktujte nás
|VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
|ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

LinkedIn Facebook Twitter YouTube