Press

Coca-Cola spouští vůbec největší personalizovanou kampaň: Poděl se o radost! Coca-Cola, ty a …

13.05.2013 - 15:26 | Tisková zpráva

V Praze 10. května 2013 – Společnost Coca-Cola, výrobce nejprodávanějšího nealkoholického nápoje na světě, v průběhu květnaspustí unikátní kampaň s názvem Poděl se o radost!Klasické logo na lahvích Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero nahradí během této kampaněnejoblíbenější křestní jména, přezdívky a něžná slůvka českých spotřebitelů – mladých lidí ve věku 13-30 let. V Evropě jde o první a celosvětově o největší personalizovanou produktovou kampaň v historii a Coca-Cola tak potvrzuje svoji pozici inovátora v maloobchodu.

 

„Na všech půllitrových lahvích Coca-Cola se objeví 100 nejoblíbenějších českých jmen, na ostatních baleních(1l, 1,5l a 2l PET) budou k nalezení rozmanitá oslovení a přezdívky typu miláček, rocker, kámoš či VIP. Každý si tak může vybrat osobní lahev se svým jménem, nebo obdarovat člena rodiny či kamaráda tímto nevšedním dárkem,“uvedla ke kampani Kateřina Hladíková, Marketing ActivationManager společnosti Coca-Cola.

 

Česká a evropská kampaň Poděl se o radost!se inspirovala australskou kampaní se jmény na plechovkách a lahvích, jež proběhla v roce 2011. Ta zaznamenala veliký zájem mladých Australanů a byla oceněna řadou marketingových cen.

 

Poděl se o radost!má povzbudit české spotřebitele, aby si ještě více užívali chvíle strávené s přáteli a rodinou. Kampaň bude doprovázena novou digitální platformou www.podelseoradost.com, kde si uživatelé budou moci sami pojmenovat virtuální plechovku Coca-Cola a sdílet ji se svými přátelina sociálních sítích. Na stránkách budou dostupnénejen veškeré informace o kampani, ale i přehled plánovaných doprovodných akcí, jež se budou v České republice konat. Prostor bude také pro záznamy „zážitků“, o které se spotřebitelé podělí se světem.

 

Kampaň v České republice podpoří rozsáhlé marketingové aktivity, TV reklama, outdoorová kampaň, online podpora a doprovodné eventy. Během nichbudou moci spotřebitelé získat od hostesek osobní personalizovanou plechovku Coca-Cola se jménem, které si sami navrhnou.

 

Máte-li zájem o další informace, navštivte stránkywww.podelseoradost.com

 

Pro další informace prosím kontaktujte:

Gabriela Kolářová, Weber Shandwick, +420 724 724 234, gkolarova@webershandwick.cz

 

O společnosti Coca-Cola

Společnost Coca-Cola (NYSE: KO) je největším výrobcem nápojů světě a své zákazníky osvěžuje více než 500 značkami sycených i neperlivých nápojů. Coca-Cola je nejcennější značkou na světě, ovšem krom ní obsahuje portfolio společnosti další značky v celkové hodnotě 16 miliard dolarů, například Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, GLACEAU VITAMINWATER, Powerade, MinuteMaid, Simply, Georgia a DelValle. Coca-Cola je v celosvětovém měřítku největším dodavatelem perlivých nápojů, džusů, džusových nápojů a čajů a káv k okamžité spotřebě. Prostřednictvím největšího nápojového distribučního systému na světě si spotřebitelé ve více než 200 státech vychutnávají nápoje společnosti v množství více než 1,8 miliardy porcí denně. Společnost Coca-Cola se trvale angažuje v budování udržitelných společenství a zaměřuje se na iniciativy, které chrání životní prostředí a šetří přírodní zdroje, podporuje aktivní a zdravý život, vytváří bezpečné a otevřené pracovní prostředí pro své spolupracovníky a podporuje hospodářský rozvoj ve společenstvích, kde působí. Spolu s našimi lahvovacími partnery patříme globálně k první desítce soukromých zaměstnavatelů s více než 700 000 systémovými zaměstnanci.

DALŠÍ ZPRÁVY Z RUBRIKY