Exportní cena DHL Unicredit - letos již 20. ročník soutěže!

Není tajemstvím, že je to český export, který stojí za růstem naší ekonomiky. Posláním soutěže Exportní cena DHL UniCredit je najít a ocenit malé a středně velké exportní firmy v České republice. Soutěž založila před devatenácti lety společnost DHL Express a od té doby tak existuje platforma, kde si exportéři a všichni zájemci o export mohou předávat své zkušenosti, sdílet informace a scházet se na společensko-odborných setkáních, na kterých mohou čerpat exkluzivní informace a data partnerů projektu o současné ekonomické a geopolitické situaci. A samozřejmě, mohou se stát některým z vítězů oceněných na slavnostním galavečeru, který probíhá pod patronací Ministerstva průmyslu a obchodu. Záštitu soutěži poskytuje agentura CzechTrade. Generálním partnerem projektu je UniCredit Bank. 


Veranstalter
Agentura Helas s.r.o.
Website
http://www.exportnicena.cz/

Zákazníci mají na různých trzích různé chutě

  • 07. 12. 2017

Klíčovými exportními trhy pro společnost Monkey Brothers a její značku Chimpanzee jsou země Evropské unie. Úspěchu však dosahuje například i v Japonsku. V rozhovoru to prozradil Milan Jurka, jednatel společnosti.

EXPORTNÍ CENA DHL UNICREDIT PODVACÁTÉ OCENILA ČESKÉ EXPORTÉRY

  • 23. 11. 2017

Vítězové 20. ročníku soutěže Exportní cena DHL UniCredit pod záštitou agentury CzechTrade jsou již známi. Ocenění si převzaly firmy v kategoriích Malá společnost, Středně velká společnost, Globální exportér a Exportér teritoria, kterým pro letošní rok byly trhy USA a Kanady. Agentura CzechTrade ocenila svého nejúspěšnějšího klienta a nejzajímavější exportní příběh.

Exportní cena DHL UniCredit pod záštitou agentury CzechTrade: Přeshraniční e-commerce je na vzestupu

  • 21. 11. 2017

Projekt Exportní cena DHL UniCredit slaví v letošním roce 20. výročí. Od roku 1997 tento projekt pod záštitou vládní agentury CzechTrade podporuje, oceňuje a také propojuje české exportéry z řad středních a malých firem.

Český exportér může uspět kdekoli na světě

  • 24. 07. 2017

Společnosti ELKO a TONAK jsou úspěšnými českými exportéry. O tom, jak fungují na zahraničních trzích, jsme si v rámci Klubového setkání Exportní ceny DHL UniCredit povídali s majitelem společnosti ELKO Jiřím Konečným a spolumajitelem českého výrobce klobouků TONAK Michaelem Těleckým.

Kvalita a důvěra jsou v našem byznysu nejdůležitější

  • 18. 07. 2017

Do dnešní doby mířila drtivá většina velomobilů z dílny společnosti Katanga na export. Momentálně se však chystá oslovit i české zákazníky. Majitel firmy Stephane Boving nám v rozhovoru prozradil nejen to, jak vidí její budoucnost.

EXPORTNÍ CENA DHL UniCredit pod záštitou agentury CzechTrade: Tradiční exportní trhy vs. nastupující teritoria

  • 11. 07. 2017

Soutěž Exportní cena DHL UniCredit oslavuje letos kulaté výročí. Je to již 20 let, co podporuje a oceňuje malé a střední exportéry z celé České republiky. To vše pod záštitou vládní agentury CzechTrade.

Exportní cena DHL UniCredit po dvacáté ocení české vývozce

  • 11. 05. 2017

Ve čtvrtek 11. května byl zahájen již 20. ročník soutěže Exportní cena DHL UniCredit, jež podporuje a hlavně oceňuje úspěchy českých exportérů. Soutěž založená společností DHL Express i letos ocení nejlepší exportéry v kategoriích Malá společnost, Středně velká společnost, Globální exportér nebo Exportér teritoria. Posledně jmenovaná kategorie se v aktuálním ročníku zaměří na ocenění firem, jež se svými produkty či službami uspěly na trzích USA a Kanady. Soutěž opět probíhá pod záštitou vládní agentury CzechTrade, která vyhlásí vítěze dalších dvou kategorií.

V pořadí 20. ročník Exportní ceny DHL UniCredit začne 11. května

  • 09. 05. 2017

Dvacátý ročník Exportní ceny DHL UniCredit bude zahájen na exportní snídaní, která se uskuteční 11. května 2017 v Praze.

Umíme pomoci k prosperitě

  • 08. 03. 2017

Mezi významnými českými exportéry jsou do jisté míry výjimkou. Neprodávají totiž zboží ani komoditu. Prodávají služby na zakázku a velkou porci vlastní kreativity. Strukturu českého exportu tak posouvají do podoby, která je vlastní vyspělým zemím. Na otázky nám odpověděl Radomír Klofáč, CEO společnosti MORIS design s.r.o.

Český export je závislý na EU, jeho klíčovou složku stále tvoří montovny

  • 08. 02. 2017

Poradenská společnost NSG Morison, která je auditorem prestižní soutěže českých exportérů Exportní cena DHL UniCredit pod záštitou agentury CzechTrade, vypracovala analýzu z výstupů od 67 exportérů formou dotazníku a osobního rozhovoru. Statistiky ukazují Česko jako exportní velmoc se špatnou exportní diverzitou, ale s o to většími ambicemi exportérů dobýt nové trhy.