Společnost B2M hlásí meziroční nárůst výnosů o pětinu, infografika

  • 23. 04. 2014

Praha, 23. 4 2014 – Internetová společnost B2M.cz, která provozuje poptávkové služby ePoptávka.cz, 123dopyt.sk nebo uredninastenka.cz, zaznamenala další úspěšný rok. „Poslední tři roky naše internetové služby rostou nadstandardním tempem,“ říká Otto Kočí, ředitel společnosti B2M.cz, která v roce 2013 dosáhla obratu 122 miliónu korun. Meziročně B2M.cz rostla v příjmech o 14 %. Služby na českém trhu si připsaly zvýšení o celých 20 %. "Oproti plánu pro rok 2013, který byl stanoven na 118 mil. Kč, se nám podařilo tento cíl ještě překonat. Lepší výsledky máme v ČR, kde rosteme velmi dynamicky, Slovensko je za rok 2013 o kladné nule,“ vysvětluje Otto Kočí, ředitel společnosti B2M.cz. Ukazuje se, že i menší segment českého internetu může být velmi ziskový.

 

Internetová společnost B2M.cz zažívá v posledních letech doslova euforii. Každý rok totiž skokově roste v příjmech. Poptávkové servery cílí na drobné podnikatele nebo menší firmy, které vítají poměrně jednoduchou komunikaci, která je nenáročná na technické vybavení.

 

Cíl pro letošní rok je stanoven velmi ambiciózně. „Rádi bychom dosáhli meziročního růstu výnosů kolem 45 procent a dosáhli 175 mil. Kč tržeb,“ prozrazuje plány pro rok 2014 Otto Kočí, ředitel B2M.cz a dodává, že první měsíce tomu jednoznačně nasvědčují. „Stanovený plán je dosažitelný při využití plného potenciálu všech našich produktů.“ Jednoznačným cílem B2M.cz je stát se významným hráčem na poli českých a slovenských internetových služeb. „Máme kvalitní produkt, který neustále zdokonalujeme a vyvíjíme, disponujeme silným know-how a stabilním týmem. Ve střednědobém výhledu chceme dosáhnout výnosů v řádu 200 až 300 mil. Kč ročně,“ upřesňuje Kočí.

Společnost B2M.cz se tak se svými službami dere do popředí nejefektivnějších služeb na českém internetu. Nejedná se o prodej reklamy nebo zpřístupnění obsahu, ale o klasickou službu, kterou si zákazník jednoduše objedná a následně ji užívá, a to většinou pomocí jednoduché e-mailové komunikace. Služba ePoptávka.cz poskytuje například také garanci, že uživatel získá díky zaslaným poptávkám nové zakázky. Pokud se tak do jednoho roku nestane, vrací na žádost klienta vstupní poplatek v plné výši.

 

V situaci, kdy se jednotlivé náklady na reklamu omezují, získává ePoptávka.cz stále více příznivců, kteří chtějí dostávat konkrétní poptávky a na ty následně reagovat.

 

 

O společnosti B2M.CZ

Společnost B2M.CZ, která je vlastníkem systému ePoptávka.cz, je specialistou na B2B on-line poptávkové výběrové řízení. Kromě České republiky působí i na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Na všech trzích dosahuje postavení lídra ve své oblasti. Cílem společnosti B2M.CZ je poskytovat vysoce kvalitní a cenově nenáročné služby s maximální orientací na potřeby firem a podnikatelů. Více informací naleznete na www.b2m.cz a také na www.ePoptavka.cz a www.uredninastenka.cz.

 

To, že je služba ePoptávka.cz efektivní a stále oblíbenější, dokazují i konkrétní počty poptávajících. Od doby, kdy společnost v roce 2004 vstoupila na český trh, počet poptávajících každoročně narůstá o desítky procent. Službu využívají především malé a střední firmy, státní instituce i živnostníci. Poptávající oceňují zejména rychlost, jednoduchost a výhodnost systému výběrového řízení, které portál svojí podstatou nabízí. Používání systému ePoptávka.cz je pro ně bezplatné a přitom ještě mohou při samotném nákupu ušetřit až 30 % průměrné ceny.