Významné společnosti podpořily děti prostřednictvím Charitek

  • 11. 03. 2013

Praha, 11.3.2013 – Simona, Lucka, Jirka, Ester, Josef nebo Tomáš – to je jen několik jmen dětí, jejichž budoucnost díky projektu Charitky získala konkrétnější a příjemnější obrysy. I když si to mnozí z nás nedokáží představit, pro děti z dětských domovů, které se chystají na start do samostatného života, je i několik tisíc korun nezanedbatelnou částkou, která jim pomůže zvládnout tento těžký krok.

Společnost T-Mobile Czech Republic a cestovní kancelář Periscope Skandinávie přispěly pořízením originálních reklamních mentolek „Charitek“ na podporu dětí z dětských domovů. Miriam Janyšková, ředitelka projektu Charitky, předala 10% z ceny mentolek občanskému sdružení Dejme dětem šanci na projekt „Podporuj mě…“. A příjemci, děti jako Simona, Lucka, Jirka, Josef, Tomáš nebo Ester, si toho velice váží. „Miluji florbal, hrával jsem ho závodně, ale nyní mne čeká maturita a mnohem větší starosti mi dělá otázka, jak se dokáži postavit na vlastní nohy, až opustím dětský domov…“ říká osmnáctiletý Jirka. Hned ale dodává: „Moc děkuji za peníze, které jsem díky Charitkám dostal, použiji je na financování bydlení po opuštění dětského domova.“

Svůj díl podpory získal i nadační fond Plaváček Deany a Juraje Jakubiskových. T-Mobile Czech Republic tak prostřednictvím Charitek podpořil i talentované děti z dětských domovů a sociálně slabých rodin. 

Podpora dětí z dětských domovů je však jen jednou oblastí, kam Charitky prostřednictvím neziskových organizací peníze směřují. Společnost Volkswagen podpořila například prostřednictvím Charitek Linku bezpečí, Stavební spořitelna České spořitelny nadační fond Kapka naděje, ACNielsen Czech Republic občanské sdružení Dobrý skutek.

Je důležité vědět, že společnosti působící v České republice, myslí i při propagaci své značky na ostatní. Že jejich reklama není jen jednoúčelovou akcí, ale její stopa zůstává dlouho v životech dětí, kterým prostřednictvím Charitek pomohla. Společenská odpovědnost firem se odráží i ve vyhledávání nových možností komunikace, které nabízejí svým osobitým způsobem právě Charitky.

Charitky jsou mentolky či žvýkačky v patentovaném obalu. Firma si na obal nechá natisknout své vlastní reklamní sdělení a mentolky používá jako obvyklý reklamní předmět. Z ceny, kterou za výrobu zaplatí, je prostřednictvím Charitek věnováno 10% na pomoc dětem do 18 let a na podporu jejich rozvoje. Příspěvky jsou darovány jednotlivým neziskovým organizacím a ty je předávají přímo vybraným dětem či na vybrané projekty přímo děti podporující.

 

Více o projektu na www.charitky.com

 

Kontakt pro média:

Pavlína Straková, PR Manager

pavlina.strakova@charitky.com, +420 606 744 126