Děláte, co vás baví? Dosáhnete úspěchu!

  • 16. 10. 2017
  • -
  • Název rubriky:

Podzimní setkání Cosmopolitan Executive Helas Ladies Clubu v Klášteře minoritů sv. Jakuba se neslo v duchu myšlenky „Dělat to po svém“. Dělat to po svém je bytostně vlastní hostům, kteří přijali naše pozvání. Nebýt toho, že se v minulosti rozhodli dělat věci po svém, nebyli by dnes tam, kde jsou, nedosáhli by úspěchů, na které mohou být právem pyšní.




Prvním hostem byla majitelka společnosti Terezia Company Terézia Svátová a její syn Zdeněk Sváta. Paní Svátová se s námi podělila o to, jak těžké bylo před více než 20 lety rozjet v tehdejším Československu byznys v oblasti zdravé výživy. „Nedlouho po Sametové revoluci jsem se rozhodla odejít z Ministerstva zahraničního obchodu a pustit se do podnikání. U toho jsem využila své jazykové znalosti. Založila jsem tedy firmu a začala exportovat zboží z Československa do Jugoslávie. Vše šlo docela dobře do té doby, než v roce 1992 vypukla v Jugoslávii válka,“ vzpomíná Terézia Svátová s tím, že na základě toho se rozhodla začít vyvíjet vlastní produkty, díky čemuž na tuzemský trh uvedla mimo jiné i hlívu ústřičnou, jejíž léčivé účinky jsou dnes již všeobecně známé. Její syn, Zdeněk Sváta, který se do rodinného byznysu zapojil po studiích na vysoké škole, nás zase seznámil s loni nově otevřenou fabrikou, díky níž jsou schopni ročně vyrobit a poslat do prodeje zhruba 5 milionů balení doplňků stravy s hlívou ústřičnou. A to není jediný produkt, za kterým společnost Terezia Company stojí.

Dalším hostem, který mezi nás zavítal, byl podnikatel Tomáš Lichtenberg, majitel společnosti Giftisimo. Ta působí v oblasti, která je v České republice zatím ještě v plenkách. „Chceme, aby si lidé u nás dávali více dárků, a chceme je pěkně zabalit. Ze zkušenosti víme, že když je dárek krásně a originálně zabalený, získává další rozměr,“ vysvětluje Tomáše Lichtenberg, který byl donedávna také spolumajitelem sítě Fruitisimo. Dnes se však jeho pozornost zaměřuje výhradně na Gisftisimo, které má u nás a na Slovensku celkem 8 poboček, jejichž počet se v předvánoční době zvyšuje až na 30. A má s ním opravdu smělé plány. „Naším cílem pro blízkou budoucnost je překlopit naši službu do e-commerce. I proto jsme spustili e-shop a začali spolupracovat se zásadními hráči na českém e-commerce trhu,“ prozrazuje Lichtenberg.

Když se řekne Stanislav Motl, první, co řadě z nás vytane na mysli, jsou STOPY, FAKTA, TAJEMSTVÍ. A právě tento známý a uznávaný český novinář byl hlavním hostem našeho večera. Ve velmi zajímavé diskuzi jsme se dozvěděli nejen, jak vzpomíná na svou slavnou reportáž o jihlavském podzemí, která letos „slaví“ stejně jako Agentura Helas 20 let. Prozradil nám také, čím si získal důvěru slavné české herečky Lídy Baarové, o které natočil tři filmy a napsal dvě knihy. „Tehdy, při našem prvním rozhovoru, který trval asi čtyři hodiny, jsem měl nesmírnou chuť se Lídy Baarové zeptat, jak je možné, že tak krásná žena mohla podlehnout takovému stvoření, jakým byl jeden z nejvyšších představitelů nacistického Německa Joseph Goebbels. Tehdy mi má empatie, kterou mám v sobě, řekla, ať to nedělám, že to není vhodné. A po půl roce jsem zjistil, že mé rozhodnutí bylo správné. Tehdy mi totiž Lída Baarová řekla: ´Víte, čím jste mě zaujal? Všichni novináři, kteří za mnou z celého světa jezdí, se ptají na Goebbelse. Vy jste byl jediný, kdo se nezeptal´. Myslím si, že díky tomu se mezi námi postupem vyvinul důvěrný vztah,“ říká Stanislav Motl, který je jako jediný Čech nositelem novinářského Oscara, kterého se mu navíc podařilo jako jedinému člověku na světě obhájit. Cenu, kterou uděluje 40člená porota, získal zejména díky stylu práce a pátrání, které při zpracovávání svých témat používá. Vždyť to byl on, kdo mimo jiné objevil po několika desítkách let pátrání letadlo francouzského spisovatele Antoine Saint-Exupéryho.

V závěru večera vystoupil Martin Vodička, ředitel prodeje a marketingu Autosalonů Kopecký, který nám přivezl ukázat novinku v nabídce autosalonu, vůz Peugeot 5008. Zároveň zhodnotil zájem ze strany českých zákazníků o kampaň „7 dní Peugeot“.

Co by to bylo za setkání Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club, kdybychom prostřednictvím tomboly, nepřispěli na dobrou věc. Výtěžek tentokrát putoval na podporu neziskové organizace Domov sv. Josefa, pomáhající nemocným s roztroušenou sklerózou vést spokojený a smysluplný život. Organizaci nám osobně přišli představit Milada Macháčková a Michal Klemm.

V rámci našeho setkání Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club se představila i řada našich partnerů. Seznámit jsme se mohli s aktuální kampaní České pojišťovny s názvem „Vyzrajte na záškodníky“. U stánku značky Bewit.love jsme získali informace o jejích produktech a aromaterapii. Ochutnat jsme mohli nabídku značek JAPŮ a KetoDiet. Pohoštění zajistili Prague Catering, CIPA a společnost Aqua Angels. O technické zajištění akce se postarala agentura CEZAA.

 

Kde se setkává šmrnc první republiky se světem moderních technologií a energických ženských osobností? Dámský klub Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club již 18 let podporuje, inspiruje a sdružuje ženy s aktivním přístupem k životu. Klubová setkání přinášejí vždy odbornou a společenskou část, spojují zábavu a osobní rozvoj – to vše v tom nejpříjemnějším, vstřícném a inspirujícím prostředí. Členky se setkávají se známými osobnostmi českého společenského života, stejně tak s profesionály z nejrůznějších oborů, kteří by mohli zaujmout všestrannou a aktivní ženu, ať už její věk začíná dvojkou nebo osmičkou.

www.helas-ladies-club.cz